9 December 2011

penant gila ! ~_~


: nak tahu x kenape aku penat gila...sebab aku baru balik dari KL ke PULAU PINANG...ni pun balik sekejap je...sebab ade kenduri..emm !~ actually aku bukannya buat apa pun...tidur je..kenapa perlu penat kan..?? pelik pelik hahahha ..aku pon x tahu nak cakap ape lagi...ni pon dok merapu sebab aku x boleh tido...emm dari KL aku dengan famliy aku bertolak dalam pukul 10 sampai pukul 3..emm 5 jam...nak cakap pasal ape lagi ekk..emm....aha..emm nk tahu x ..hari ni kan hari valentines aku ngn BOYFRIEND aku..heheh nama dia emm mne boleh bg tahu..rahsia..hehehe..hari ni dh masok 10 bulan aku COUPLE dengan dia...kejap je...dh 10 bulan dah COUPLE ngn u syg..=P (GEDIK) ..=) so mata aku pun dah mengantok...nanti ada cerita lagi aku posts byk byk okey ;-) bye

SO HAPPY SELALU MCM SYASHA =)

0 comments:

Post a Comment